
Onpas sotkuisen näköinen kortti, taitaa jäädä arkistoon. Lisäksi tein ruusu kortteja.


Ja pikkukortteja kukkia varten.

Huom! Ovat kyllä luonnossa paremman näköisiä. Värit ok, ei varjoja jne.
perjantai, 2. kesäkuu 2006




Nukkekodin rakentelua ja sisustusta, tilkkutt tiffanyttTildaa, jne.
Kommentit