
Jätti-Rätistä ostin vähän kankaita, ne tosin olivat normaalihintaisia. Pari kerää puuvillalankaa ostin jos vaikka joskus tekis jotain, kun kerran halvalla sai, vain 0,70 kerä.

maanantai, 3. heinäkuu 2006


Nukkekodin rakentelua ja sisustusta, tilkkutt tiffanyttTildaa, jne.
Kommentit