lauantai, 28. heinäkuu 2007
Eilen hurautettiin
Ellin kanssa
Hetaan ja sammakkoon katselemaan josko sieltä löytyisi jotain ostettavaa, ja löytyihän sieltä. Pakattiin myös mukaan kassillinen papereita tarkoituksena stanssata vähän kuvia
tällä. Heta vähän naureskeli kun oltiin lähdetty Paraisilta asti ostoksille mutta mitä sitä nyt ei hauskan harrastuksen eteen tekisi. Heta siellä valmisteli sammakko decoaan ja minä sitten lupasin tehdä siihen sivun. Käytiin samalla reissulla Kustavin savipajalla katselemassa ja syötiin siellä tooosi isot ja rasvaiset munkkirinkilät, niinpä sitten loppupäivän närästikin oikein kunnolla. Oikein hauska reissu oli vaikka matkaa edestakaisin kertyikin arviolta reilut 150 km. Tässä vielä kuvia ostoksista:

Kommentit